Wampiry-słońce je zabija,chyba,że mają amulet. Należy napisać do MG o takowy lub nabyć w krew. Im starsze tym właściwie silniejsze. Niektóre mogą mieć dar,ale tylko niektóre!
Wilkołak- staje się nim przez ugryzienie,podrapanie,lub poderżnięcie gardła przez alfę. Mają trzy statusy - omegi(samotne wilki),bety(wilki w stadzie) i alfy(przywódcy stada). Wilkołaki zazwyczaj mają swoje pochodne,jak kojotołaki czy jaguarołaki.
Wróżka- 100% wróżki dawno wyginęły,teraz istnieją tylko ćwiartki. Im mniejsza ćwiartka tym potężniejsza wróżka. Zazwyczaj długo żyją i nie starzeją się jak inne rasy.
Syreny - można się syreną urodzić,stać(przez eliksir) lub za pomocą klątwy. Im dłużej żyją bez wody,tym szybciej wysychają i umierają. Podobnie jak wróżki, długo żyją i nie starzeją się w tym samym cyklu.
Banshee - można się stać banshee przez narodzenie lub klątwę. W obu przypadkach potrzebne jest zadrapanie wilkołaka, aby doszło do kompletnej transformacji. Banshee zwiastują śmierć i zazwyczaj mają długie,jasne włosy. Istnieją jednak różne przypadki.
Kitsune - lisy,które nie wiedzą co to dobro a co zło,nie odróżniają tego. Są potężne i zazwyczaj mają dziewięć rodzajów - ogniste,ziemne,wodne,metaliczne,ziemne,dzikie,burzowe,niebiańskie,rozumne. Każdy typ ma nieco inne umiejętności,o które należy zgłosić się do MG.
Upadłe anioły - anioły wydalone za coś z nieba. Nie mają ciała i nie odczuwają czyjegoś dotyku. Nie mogą umrzeć,ale mogą być zesłane do piekła.
Wiedźmy - osoby posługujące się czarami - jedyna rzecz odróżniająca je od ludzi. Czarownice praktycznie nigdy nie dotykają nekromancji lub czarnej magii,stoją na straży natury
Dampiry - pół wampiry pół ludzie,należy się dampirem narodzić
Hodowcy - ludzie odporni na ogień,którzy hodują i posiadają smoki.