WAMPIRY
×Perswazja - wampiry mogą kazać komuś coś robić, wymazywać wspomnienia
×Kontrola emocji
×Kontrola snów
×Niektóre mogą wywoływać mgłę lub kontrolować niektóre zwierzęta
×Nadprzyrodzona zręczność
×Wyostrzone zmysły
×Nadprzyrodzona siła
×Nadprzyrodzona szybkość
×Nieśmiertelność
×Szyba regeneracja
WILKOŁAK× Nadnaturalna szybkość
× Nadnaturalna siła
× Nadnaturalna siła
× Wyostrzone zmysły
× Ostre pazury
× Niektórzy mogą całkowicie zamienić się w wilka
× Automatyczna przemiana podczas pełni
× Blokowanie wspomnień
× Leczenie innych
× Świecące tęczówki zależne od rasy
WRÓŻKI × Szybsza regeneracja
× Fotokineza
× Wytwarzanie kul energii
× Możliwość przeniesienia się do alternatywnego świata wróżek
× Ich krew smakuje wampirom o wiele lepiej i dzięki nim mogą chodzić po słońcu bez medalionu
× Nie istnieją całe wróżki - tylko połówki, ćwiartki etc - im bliższa ''całości'' tym silniejsza
× Czytanie w myślach (ograniczone)
× Mają własne światło
SYRENY× Umierają bez dłuższego kontaktu z wodą
× Mogą mieć nogi tylko wtedy, gdy są całkowicie suche - wystarczy kropla, by zyskały ogon
× Szybkie pływanie
× Oddychanie pod wodą
× Niektóre mają specjalne moce typu termokineza, hydrokineza czy aerokinezy
× Wykrywają niewidzialność
× Redukcja głosu
× Piękny i melodyjny głos
BANSHEE× Niektóre mogą krzykiem doprowadzić do śmierci
× Zwiastują śmierć
× Niektóre lunatykują
× Kontrolują skalę dźwięku
× Czasem potrafią przewidzieć śmierć we śnie
× Odpychanie ludzi czy przedmiotów za pomocą swojego krzyku i pewnego rodzaju tarczy
× Ich umiejętności budzi ugryzienie wilkołaka
× Słyszą różne głosy, przez co może im się wydawać, że świrują
KITSUNE× Szybsza regeneracja
× Szybkie bieganie
× Zwiększona siła
× Aura lisa
× Wyostrzone zmysły
× W zależności od tego jakim jest się rodzajem kitsune ma się inne umiejętności (są nocne,dzienne,rozumu,magiczne, ogniste, wodne, wietrzne, metaliczne, ziemne, górskie, grzmotne,dzikie, niebiańskie)
UPADŁE ANIOŁY× Nadnaturalna szybkość
× Nadnaturalna siła
× Niewidzialność
× Telepatia
× Telekineza
× Możliwość opętania
× Manipulacja umysłem
WIEDŹMY × Korzystają z ksiąg zaklęć
× Mogą zadawać ból wampirom oraz innym stworzeniom w mniejszym stopniu
× Mają jeden główny dar, który rozwijają
× Rzucanie zaklęć
× Telekineza
× Potrafią wykryć czyjąś magię
× Małe możliwości pirokinetyczne lub hydrokinetyczne
× Opętanie
× Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej
× Sporządzanie eliksirów - umiejętność tworzenia mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
DAMPIRY(0/3)× Szybkie, zwinne i silne
× Nie potrzebują krwi do życia
× Można je normalnie zabić
× Mają czasami jakiś dar
HODOWCY× Odporni na ogień
× Lekko ostrzejsze zmysły
× Większa wytrzymałość
×
Niektórzy mogą kontrolować ogień lub powietrze